12.1 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

تظاهرات ده ها فرانسوی علیه فرقه تروریستی رجوی در اورسوراواز

تصویری از تظاهر کنندگان در مرکز شهر اورسوراواز - فرانسه
تصویری از تظاهر کنندگان در مرکز شهر اورسوراواز – فرانسه

لینک به قسمت دوم گزارش

لینک به متن فرانسوی گزارش

همانگونه که پیش از این به اطلاع رسید، ده ها تن از شهروندان فرانسوی نسبت به حضور فرقه تروریستی رجوی در اورسوراواز، به تظاهرات اعتراضی پرداختند.

در تظاهرات روز 26 ژانویه 2014 ،  گروه های اجتماعی و دانشجویی، با به همراه داشتن پلاکارد،طومار پارچه ای بزرگ و تصاویری از جنایات این گروه در ایران و عراق به افشاگری پرداختند.آنها ضمن تجمع در مقابل شهرداری شهر اورسوراواز و اجرای تظاهرات آرام در خیابان اصلی شهر، و ضمن افشای اعمال خشونت بار این گروه در ایران،؛عراق و فرانسه ، از مقامات قانونی خواستار اعمال محدودیت بر فعالیت های تروریستی این گروه شدند.

PEACE_manifestation_contre-l'OMPI_à-Auvers-sur-Oise_le26012014-2PEACE_manifestation_contre-l'OMPI_à-Auvers-sur-Oise_le26012014-4PEACE_manifestation_contre-l'OMPI_à-Auvers-sur-Oise_le26012014-5PEACE_manifestation_contre-l'OMPI_à-Auvers-sur-Oise_le26012014-13PEACE_manifestation_contre-l'OMPI_à-Auvers-sur-Oise_le26012014-7PEACE_manifestation_contre-l'OMPI_à-Auvers-sur-Oise_le26012014-15PEACE_manifestation_contre-l'OMPI_à-Auvers-sur-Oise_le26012014-14

یک انجمن صلح دوست فرانسوی که برگزاری این تظاهرات را بر عهده داشته، ضمن ارسال اخبار این رویداد ، اعلام نمود مردم و نیروهای انتظامی در محل جمع شده و خواستار توضیح در باره گروه رجوی بودند.
این منبع مطلع افزوده است، با فاصله کمی ، «ژان پیر بکه» شهردار اورسوراواز که علنا از مریم رجوی و حضور فرقه تروریستی اش در فرانسه حمایت می نماید، وارد محل تظاهرات شده و با معترضین به گفتگو پرداخت.
این منبع مطلع افزود، جناب شهردار که تحمل حضور مخالفان فرانسوی در شهر تحت مسئولیت اش را نداشت، ضمن فحاشی به تظاهر کنندگان، خواستار دخالت نیروهای انتظامی و اخراج معترضین از شهر می شود.

PEACE_manifestation_contre-l'OMPI_à-Auvers-sur-Oise_le26012014-12
شهردار اورسوراواز، «ژان پیر بکه» نفر وسط

PEACE_manifestation_contre-l'OMPI_à-Auvers-sur-Oise_le26012014-6PEACE_manifestation_contre-l'OMPI_à-Auvers-sur-Oise_le26012014-8
اما تظاهر کنندگان فرانسوی ضمن اعتراض به نحوه برخورد شهردار، با پخش اطلاعیه های روشنگرانه بین مردم، نسبت به حضور و فعالیت های فرقه رجوی در منطقه مورد نظر هشدار داده و مردم را نسبت به خطرات حضور این گروه در فرانسه هشیار نمودند.
جناب شهردار که در کنار رقبای انتخابات محلی خود حضور داشت، وقتی مقاومت دانشجویان و تظاهر کنندگان فرانسوی را دید خواستار توضیح و گفتگو شد.حرف های معترضین را شنید و پس از دریافت بیانیه تظاهر کنندگان، محل تظاهرات را با عصبانیت ترک نمود.

PEACE_manifestation_contre-l'OMPI_à-Auvers-sur-Oise_le26012014-3
یکی از کاندیداهای انتخابات شهرداری اورسوراواز

اما رقبای انتخاباتی او که در محل حضور یافته بودند از تظاهر کنندگان استقبال نموده و به بحث و گفتگو با آنها پرداختند.

در انتهای این گردهم آیی، یکی از محافظان شخصی مریم رجوی که در محل حاضر شده بود، ضمن فحاشی تلاش می نماید به یکی از تظاهر کنندگان حمله نماید که با مداخله پلیس مواجه گردیده و ملزم به ترک اجباری محل تظاهرات می شود.

19 juine 2003 - paris_maryam radjavi et garde du corps

لازم به ذکر است که این فرد از اعضای قدیمی و جزو کادر حفاظت مسعود رجوی در عراق و مریم رجوی در فرانسه بوده است که در 19 ژوئن 2003 توسط پلیس فرانسه دستگیر و زندانی  شده بود.

دو تن از اعضای فرقه رجوی در داخل قطار و حین تعقیب تظاهر کنندگان
دو تن از اعضای فرقه رجوی در داخل قطار و حین تعقیب تظاهر کنندگان

جوانان معترض فرانسوی پس از ٣٠ دقیقه تظاهرات و افشاگری محل اعتراض را ترک نمودند.

یکی از تظاهر کنندگان و همراهان انجمن صلح
یکی از تظاهر کنندگان و همراهان انجمن صلح

شهر کوچک اورسوراواز در ۴٠ کیلومتری شمال پاریس قرار داشته و مقر اصلی سرکردگان فرقه رجوی در آنجا می باشد.

شهردار و مریم رجوی
شهردار و مریم رجوی

گفته می شود یک پایگاه بزرگ بنام «مریم» که در قسمت شمال غربی این شهر واقع گردیده،همانند پادگان اشرف در عراق، محل زندگی اجباری صدها عضو سازمان تروریستی مجاهدین خلق است.دیوار های این پایگاه با سیم خاردار و پست های دیدبانی حفاظت شده و اعضای حاضر در آنجا امکان ارتباط با مردم،خانواده و حتی اجازه خروج انفرادی از مکان مورد نظر را ندارند.
پایگاه مریم رجوی در اورسوراواز فرانسه، مهمترین و بزرگترین پایگاه فرقه رجوی در قلب اروپا می باشد.

فیلم تظاهرات

لینک به ویدئو در یوتیوب؛ http://www.youtube.com/watch?v=Qg5vrDoDJ3I#t=95

10 فوریه 2014

منبع؛ انجمن صلح

صفحه فیس بوک انجمن صلح 

لینک به قسمت دوم گزارش

تصویر یکی از بروشورهای توزیع شده انجمن صلح بین مردم در اورسوراواز

دروغ، تلقین، جرم

از خودمان حفاظت کنیم

این است چهره واقعی مجاهدین خلق

خطر، یک سکت با کیش شخصیت …

Rassemblement pour la paix et pour les victimes des sectes

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط