4.3 C
Paris
Tuesday, April 23, 2024

تظاهرات جداشدگان در میدان حقوق بشرپاریس علیه فرقه رجوی

روز شنبه اول ژوئیه 2017 همزمان با انجام مراسم خیمه شب بازی مجاهدین که هرساله بمناسبت بزرگداشت مبارزه مسلحانه درحومه پاریس برگزارمی شود، تعدادی از ایرانیان آزاده و جداشدگان از فرقه رجوی در میدان حقوق بشرپاریس گرد هم آمدند تا با برگزاری میز کتاب و یک آکسیون افشاگرانه و اعتراضی اقدامات سرکوبگرانه این فرقه را برملا ونسبت به تحرکات آنان به جامعه فرانسه هشدار دهند.

اعضای جدا شده از سازمان با برپایی میز کتاب و توزیع بروشورها و حمل پلاکاردهای مصور درحالیکه باران شدیدی می بارید، ضمن افشای هدف واقعی از برگزاری شوی سازمان در پاریس و اعتراض به اجازۀ اقامت و فعالیت برای یک گروه فرقه ای و تروریستی در یک کشور آزاد و دموکراتیک؛ هدف آکسیون و ماهیت واقعی رهبران سازمان را برای شهروندان فرانسوی و خارجی که به اعضای جدا شده مراجعه می کردند توضیح دادند. این آکسیون بسیار مورد توجه و استقبال و حمایت مردم حاضر در میدان مذکور از جمله ایرانیان مقیم یا مسافر قرارگرفت.

شعارهای تظاهرات:
رجوی داعش – داعش رجوی
داعش جنایت می کند – رجوی حمایت می کند
رجوی تروریست – تروریست رجوی
بعدازظهر همین روز جلسه بحت و گفتگو در باره نقض حقوق بشر و عملکردهای ضدبشری فرقه مجاهدین علیه اعضای منتقد و جداشدگان در سالن هتلی در مرکزشهر پاریس برگزارشد. گزارش این جلسه همراه با عکسها و ویدیوی سخنان شرکت کننده متعاقبا باطلاع خواهدرسید.

به تصاویری از تظاهرات جداشدگان در میدان حقوق بشر پاریس ویک کلیپ کوتاه از این مراسم توجه کنید:

کانون آوا – دوم ژوییه 2017

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط