15.6 C
Paris
Friday, March 29, 2024

بازداشت 7 پناهجوی افغان به جرم تجاوز مکرر به نوجوان ایرانی در آلمان

بنا به گزارش اشپیگل آنلاین از ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان، ده پناهجوی افغان به یک نوجوان ۱۷ ساله ایرانی بارها تجاوز کرده و از این صحنه های دلخراش فیلم گرفته اند.
در همین رابطه پلیس آلمان هفت پناهجوی افغان را به جرم تجاوز مکرر به این نوجوان ایرانی و فیلم گرفتن از این اقدام بازداشت کرده و در جستجوی سه نفر دیگر هستند.
پلیس آلمان اعلام کرده است برای دستگیری این افراد بیش از ۳۰ مامور پلیس روز پنج‌شنبه سوم نوامبر به چند محل اسکان پناهجویان در شهرهای ناگلد و ویلدبرگ در ایالت بادن-وورتمبرگ در جنوب غرب آلمان یورش بردند.

پلیس و دادستانی آلمان در بیانیه‌ای مشترک گفته‌اند؛ پناهجویان افغان مظنون به این هستند که چندین بار به یک پناهجوی ۱۷ ساله ایرانی تجاوز کرده‌اند و از این اقدام خود فیلم گرفته‌اند.

آلمان طی یک سال گذشته پذیرای حدود ۹۰۰ هزار پناهجو بوده که نیمی از آنها از سوریه، عراق و افغانستان مهاجرت کرده‌اند. این در نقاط مختلف آلمان در مکان‌هایی مثل هتل‌ها، مغازه‌ها و سالن‌های ورزشی اسکان داده شده‌اند.

ازدحام جمعیت در این پناهگاه‌ها و کمبود فضای خصوصی و انتظار طولانی برای روشن شدن وضعیت اقامت، پیش از این هم باعث ایجاد تنش، برخورد و تعرض شده است.

در بعضی از این پناهگاه‌ها اختلاف‌های مذهبی یا قومی و نژادی باعث درگیری می‌شود و در مواردی هم زنان و کودکان در معرض آزار و سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط