4.1 C
Paris
Thursday, April 18, 2024

بارش ناگهانی برف و سرمای شدید در ۱۶ استان ایران

بنابه گزارش رسانه ها،بارش برف در ۱۶ استان ایران موجب سرمای ناگهانی و یخبندان شده است.

به همین دلیل برخی مشکلات ناشی از بارش برف و سرما بروز کرده است. در شهرهای بابل، آمل، چمستان و محمودآباد در استان مازندران افت فشار و در برخی مناطق قطعی گاز گزارش شده و برق در بخش‌هایی از شهرستان‌های آمل، چالوس، نور، رویان، چمستان و نوشهر هم قطع شده که منجر به تعطیلی ادارات این شهرها شده است.

سازمان مدیریت بحران با اشاره به کاهش افت فشار و قطعی گاز از شهروندان سراسر ایران خواست که در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند. برابر تدابیر این سازمان، ادارات دولتی و جایگاه‌های عرضه گاز سی ان جی در برخی از مناطق استان‌های برفگیر به ویژه در شمال تهران تعطیل شده تا از طریق صرفه‌جویی در مصرف گاز نسبت به جبران افت فشار در برخی از مناطق اقدام شود.

تردد خودروها در بسیاری از محورهای مواصلاتی به سختی پیش می‌رود. به گزارش خبرگزاری‌ها، نیروهای راهداری تلاش می‌کنند محورهای اصلی را باز نگه‌دارند، اما بارش برف در راه های فرعی و روستایی سبب مسدود شدن برخی از این راه‌ها شده است.

سازمان هواشناسی هوای امروز پنج‌شنبه ۲۴ نوامبر۲۰۱۶ برابر با ۴ آذر ۱۳۹۵ تهران را نیمه ابری و در بعضی ساعات با بارش برف و در اواخر وقت نیز کاهش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی کرده است. بر این اساس تهران در کمترین دمای خود به منهای ۸ درجه می‌رسد.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط