13.4 C
Paris
Friday, March 29, 2024

افشای فشارهای بیشرمانه فرقه رجوی در آلبانی علیه جدا شدگان

در دیدار با آقای فولکر گوتزر کاندید مجلس فدرال آلمان

آقای داود ارشد در تشریح وضعیت بسیار ضد انسانی اعضای فرقه رجوی جدا شده و حتی نشده ها در  آلبانی  در جواب به سوال وضعیت حاضر اعضای فرقه رجوی، شرح مفصلی از وضعیت هرکدام بطور جدا گانه به اطلاع آقای فولکر گوتزر رساند بطور خاص که سازمان از تک تک افرادی که از عراق به آلبانی منتقل کرده نامه و امضاء گرفته است که آنان ظاهرا خواستار آن شده اند تا مستمری ماهانه شان از طریق سازمان مجاهدین خلق به آنان پرداخت شود که این شامل جداشدگان فعلی هم میشود. گو اینکه آنزمان امضاء کنندگان بدلیل محتوای انگلیسی تعهد و درخواست نامه متوجه محتوای برگه ای که امضا کردند نشدند. البته جداشدگان در شرایطی که فقط می خواستند هرچه زودتر به آزادی برسند هر نامه دیکته شده دیگری را هم نوشته و امضا کرده اند.

فرقه رجوی با این ترفند همچنان کنترل افرادی که تمایل به جداشدن داشته باشند را در دست گرفته است. چرا که آنان در کشوری نا آشنا و بدون امکانات و شغل و هیچگونه اشرافی به زبان و بدون پول قادر به انجام هیچ امری نیستند. ترفند بسیار ضد انسانی دیگر اینکه، سازمان تقریبا نیمی از آنچه که حق هر پناهنده است را به نفرات جداشده می دهد که به هیچ عنوان کفاف زندگی شان نیست.

جهت در زندان و اسارت نگهداشتن و جلوگیری از افشای جنایات درون فرقه توسط آنها، از جدا شدگان هنگام جدا شدن تعهد میگیرد که نباید با خانواده و دیگر جداشدگان تماس بگیرند، با هیچ روزنامه ای مصاحبه کنند، در اینترنت و … مطلب منتشر کنند و یا اگر مطلبی از آنها در جایی منعکس شود مستمریشان قطع خواهد شد.

این اقدام ضد انسانی در شرایطی است که  میداند جدا شدگان عطف به نصف شدن مستمریشان و حتی با کل مستمری قادر به ادامه یک زندگی حداقلی در شاُن انسان نیستند.

در این ارتباط، مستمری برخی را هم به بهانه های واهی از جمله ارتباط با خانواده در ایران که به زعم سازمان ارتباط با رژیم محسوب میشود قطع کرده است.

دیگر ترفندی که فرقه رجوی بکار گرفته، که البته همیشه در درون فرقه نیز برای کنترل نیرو بکار می گرفت، گماردن جاسوسانی در میان جداشدگان است تا گزارش عملکرد دیگران را بدهند و در عوض مبلغ بیشتری به عنوان مستمری دریافت نمایند.

شاید اطلاع داشته باشید که به لحاظ قانونی، ملل متحد و کمیساریا حق ندارند با هیچ سازمانی مستقیما وارد مراوده شوند. هیچ گروهی به صفت سازمانی نمیتواند پناهنده محسوب شود بالاخص اگر سیاسی باشد. سازمان ملل متحد یا صلیب سرخ یا هر سازمان رسمی بین المللی نباید و نمیتواند نقش ولینعمتی سازمانی را علیه کشوری به عهده بگیرد. فرقه رجوی با بند و بست های پشت پرده از طریق رشو دادن در آلبانی توانسته سازمان مجاهدین خلق بطور غیر قانونی و خلاف مقررات ملل متحد و کنوانسیونهای ژنو را بعنوان طرف حساب اعضای آن که باید به صورت فردی پناهنده شوند جا بزند.

در صورتیکه کمیساریا باید با پناهندگان تک به تک طرف حساب باشد. ارتباط سازمانی کمیساریا با مجاهدین خلق خلاف قوانین داخلی سازمان ملل متحد بوده و پذیرفته نیست.

فرقه رجوی از این طریق انسانها را از حقوق اولیه محروم و زیر ستم گرسنگی و آوارگی و بدون حق انتخاب تماس با خانواده و … و بیان نظر و عقیده عملا زندانی بدون دیوارهای بلند برایشان ساخته.

طبق گزارش جدا شدگان که با برخی جدا نشدگان درون فرقه تماس مخفی دارند، مریم رجوی بارها برای ممانعت از جداشدن اعضا گفته است که “تصور نشود که در آلبانی دست ما بسته است”. او تأکید کرده است که: “آلبانی کشوری است تحت نفوذ وزارت دفاع آمریکا و ما هم بخشی از آن هستیم و در حال حاضر قدرتمان از زمانصدام حسین در عراق بیشتر است”، تا از این طریق جراُت جدا شدن را از آنها بگیرد.

این فرقه همچنین با استفاده از تاکتیکهای استالین و گرفتن سند و مدرک علیه اعضا و حتی متحدین سیاسی اش و با کمک پولهای کلانی که از عراق صدام حسین و پولشویی و عربستان دریافت میکند علیه فعالین حقوق بشر و کسانیکه تروریسم و فرقه گرایی را افشا میکنند و تلاش دارند به جداشدگان از فرقه های مخرب تروریستی کمک کنند همچون بنده کمپین بسیار گسترده ای براه انداخته از جمله سایتهایی به فارسی و انگلیسی علیه ما براه انداخته که هر فردی علیه این فرقه افشاگری میکند جاسوس دولت ایران نامیده میشود. از جمله در سایتهای زیر:

http://iranprobe.com/camp-liberty-2/mois-s-agents-and-spies/mois-agent-davoud-baghervand-arshad.html

و

http://efshayaranshitan.blogspot.de/2015/06/blog-post_82.html

در جواب به اینکه چکار میتوان برای اعضای گرفتار انجام داد آقای ارشد تاکید کردند:

اولا: باید در پارلمانهای اروپایی قوانینی بر علیه فعالیت فرقه های تروریستی وضع شود تا نتوانند آزادانه همچون فرقه رجوی و داعش در اروپا هر فعالیتی که میخواهند بکنند. نتوانند با کنترل و مغزشویی انسانها آزادی فکر و اندیشه را از آنها صلب و بعنوان یک ماشین ترور همانگونه که در داعش و فرقه رجوی و بوکو حرام و … شاهدیم از انسانها سوء استفاده کنند.

در ثانی: جلو فعالیتهای مریم رجوی بعنوان مسئول تمام عیار جنایات علیه بشریت در عراق و در ایران بدلیل ترورهای انجام شده بدلیل شکنجه و زندان و اعدام اعضای فرقه، بدلیل کشتار مردم کردستان.
مهم اینکه: همچنین کمیسریای عالی پناهندگی باید وضعیت جدا شدگان و اعضای فرقه را بطور مستقل برسمیت بشناسد و بند و بستهای مافیایی فرقه رجوی را خنثی کند.

وب سایت نه به تروریسم و فرقه ها

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط