7.2 C
Paris
Wednesday, April 24, 2024

افشاگری تلویزیون France 24 از رشوه مجاهدین خلق به گردشگران خارجی حاضر در میتینگ مریم رجوی

 

ترجمه کامل گزارش تلویزیون فرانس ۲۴ از میتنیگ مریم رجوی در پاریس

لینک ویدئو :

https://www.youtube.com/watch?v=jI8vp29fI88

مجاهدین خلق که می خواستند خود را قوی نشان بدهند امسال برای مراسم سالانه شان  تورهای مسافرتی از دانشجویان لهستانی را بسوی پاریس براه انداخته اند. ” گازتا ویبوشکا” بزرگ ترین روزنامه لهستانی خبر داده که مجاهدین برای پر کردن سالن همایش خود هزینه هزاران دانشجوی لهستانی برای مسافرت به پاریس را پرداخته اند. این خبر دهان به دهان بین دانشجویان پخش شده که می توانند فقط با ۶ یورو تعطیلات آخر هفته خود را در پاریس بگذرانند و فقط یک شرط وجود دارد یعنی در همایش مجاهدین شرکت کنند. این دانشجویان در بیرون سالن جمع شده اند و حتی بخودشان زحمت نمی دهند داخل سالن را ببینند.

دانشجوی لهستانی : ما آمده ایم پاریس را ببینیم. تنها هدف ما از این سفر دیدن پاریس است.

در داخل سالن فضای دیگری حکمفرماست در حالی که هواداران مریم رجوی اشک می ریزند، در ته سالن در ردیف های آخر، فضا آرام تر است . جایی که جوانان لهستانی به چشم می خورند.

برای افشین علوی* که از طراحان همایش است همه چیز طبیعی است.

افشین علوی: این که یکی دو نفر انگیزه زیادی نداشته باشند یا حوصله شان سر برود طبیعی است در همه جلسه ها چنین افرادی وجود دارند. اما اگر شما فریاد ها و شعارهای کسانی که امروز خواهان دموکراسی در ایران هستند را بشنوید ، تنها گناه ما، تأکید می کنم تنها گناه ما این است که دموکراسی می خواهیم.

این گردهمایی در ویلپنت نمایش قدرت مجاهدین است که می خواهند بروی فرانسه فشار بیاورند زیرا تا چند روز دیگر فرانسه در رأس اتحادیه اروپایی قرار خواهد گرفت . آنها می خواهند که مجاهدین خلق از لیست سازمان های تروریستی اروپا خارج شود.

*افشین علوی :

از فرماندهان و مسئولین سازمان مجاهدین خلق و عضو شورای ملی مقاومت است.او در عملیات های نظامی سازمان مجاهدین خلق از جمله عملیات تهاجم به شهر مهران،عملیات فروغ جاویدان و عملیات مروارید که به عملیات کردکشی در عراق معروف است شرکت مستقیم داشت.علاوه بر این او چند سالی نیز در فرانسه سخنگو و مسئول دفتر مطبوعاتی سازمان مجاهدین در فرانسه بوده است.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط