8.4 C
Paris
Friday, April 19, 2024

ادعای دو زن دیگر در مورد دستمالی شدن توسط دونالد ترامپ

بنا به گزارش خبرگزاری ها، دو زن دیگر روز جمعه مدعی شدند که دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان آنها مورد دستمالی جنسی قرار داده است. این درحالی است که پیش از این، ادعای زنانی که به نیویورک تایمز گفته بودند ترامپ آنها را مورد آزار جنسی قرار داده، توسط نامزد جمهوریخواهان رد شده بود.
یکی از این زنان سامر زرووس است که در یک نشست خبری ظهر جمعه به وقت لس آنجلس گفت که در فصل پنجم یک شوی تلویزیونی در سال ۲۰۰۶ حضور داشت و وقتی او در سال ۲۰۰۷ تقاضای کار از دونالد ترامپ داشت، او سعی کرد با این زن بخوابد.
خانم زرووس گفت: او از من خواست تا کنارش بنشینم. من قبول کردم. او شانه من را گرفت و خیلی با تهاجم شروع به بوسیدن من کرد و دستانش را روی سینه من گذاشت.
همزمان با این نشست خبری، روزنامه واشنگتن پست یک گفت و گو با زنی را منتشر کرده که آقای ترامپ در دهه نود در یک کلوب شبانه، دست به زیر دامن او برده است.
این دو ادعا در حالی مطرح می شود که در ده روز اخیر دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان بعد از افشاگری اظهارات رکیک او، با ادعای زنانی مواجه شده که می گویند او قصد داشته به آنها تجاوز کند. رابطه جنسی بدون رضایت، تجاوز تلقی می شود.
یک زن پیش تر به نیویورک تایمز گفته بود وقتی در هواپیما کنار ترامپ نشسته بود، او قصد داشت او را دستمالی کند.
موج جدید ادعا ها علیه ترامپ در حالی است که ده روز پیش ویدئویی منتشر شد که در آن دونالد ترامپ اظهارات رکیکی درباره زنان مطرح کرد.
کلیپ ویدئوی آقای ترامپ مربوط به سال ۲۰۰۵ و مکالمه دو نفره او با یک مجری تلویزیون است. ترامپ در این مکالمه که در یک اتوبوس انجام می شود، می گوید که قصد داشته با یک زن متاهل رابطه جنسی برقرار کند و اضافه می کند «وقتی آدم پول و موقعیت دارد»، زنان تسلیم می شوند.
او همچنین جزئیاتی از تمایلات جنسی خود را مطرح کرد. این در حالی بود که آقای ترامپ همان زمان با همسر فعلی خود ازدواج کرده بود.
ترامپ ادعای دو زن که به نیویورک تایمز گفتند ترامپ برای آنها مزاحمت جنسی ایجاد کرده را رد کرده و این اظهارات را تخیل آنها دانسته است.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط