10.6 C
Paris
Friday, March 29, 2024

اتهام آزار جنسی به داستین هافمن بازیگر سرشناس هالیوود

در پی اتهامات سوء استفاده جنسی چهره های بزرگ هالیوود، یک نویسنده به نام «آنا گراهام هانتر» ادعا کرده است که داستین هافمن از وی سوء استفاده جنسی کرده است.

خانم هانتر می گوید در سال ۱۹۸۵ زمانی که ۱۷ سال داشت و از دست اندرکاران فیلم «مرگ فروشنده» بود داستین هافمن به او دست زد و همچنین مکالمه های نامناسب در مورد روابط جنسی با او داشت.

داستین هافمن در واکنش به این ادعای خانم هانتر در بیانیه ای نوشته است «من برای زنان احترام بسیار قائلم و بسیار ناراحتم از اینکه کارهایم او را ناراحت کرده است. اما این کارها انعکاس شخصیت من نیست.»

داستین هافمن یکی از بازیگران سرشناس هالیوود است. او در سال ۱۹۷۹ برای فیلم «کرامر علیه کرامر» و ۱۹۸۸ برای فیلم «مرد بارانی» دو جایزه بهترین بازیگر را از آن خود کرد. او همچنین برای فیلم های «فارغ‌التحصیل» (۱۹۶۷)، «کابوی نیمه شب» (۱۹۶۹)، «لنی» (۱۹۷۴) و«توتسی» (۱۹۸۲) نامزد دریافت بهترین بازیگر سینما شده بود.

از او در کنار رابرت دنیرو، جک نیکلسون و آل پاچینو به عنوان بزرگان بازیگری در سینمای مدرن نام می برند.

اتهام علیه هافمن در حالی مطرح می شود که بعد از رسوایی اخلاقی «هاروی واینستین»، برخی بازیگران و دست اندرکاران سینما جزئیاتی از بدرفتاری ها در سالهای گذشته را فاش کردند.

به تازگی کوین اسپیسی ضمنی تایید کرده که یک پسر جوان ۱۴ ساله را سه دهه پیش مورد آزار جنسی قرار داده است.

ادعای «آنا گراهام هانتر»

هانتر ادعا می کند که داستین هافمن روز اولی که او شروع به کار کرده بود از وی خواست پاهایش را ماساژ دهد، و به بدن این دختر جوان دست می زد و در مورد روابط جنسی با او صحبت می کرد.

وی می گوید رفتار داستین هافمن – که حال ۸۰ سال دارد – با او طی ۵ هفته فیلمبرداری را در دفتر خاطراتش ثبت کرده بود و آن را برای خواهرش فرستاد. در این دفتر جزئیات در مورد رفتار غیراخلاقی داستین هافمن با او نوشته شده است.

آنا گراهام هانتر افزود مدیر برنامه به او گفت باید برخی ارزشهای اخلاقی خود را فدای فیلم کند و رفتار نامناسبش را تحمل کند.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط