7.4 C
Paris
Thursday, April 25, 2024

ائتلاف مجاهدین خلق با مافیای آلبانی تهدیدی برای آزادی مطبوعات در آلبانی

قدرت مخرب سازمان مجاهدین خلق غیر قابل باور است. این سازمان تروریستی مافیایی که تحت نامهای مختلف از جمله شورای ملی مقاومت ایران، فرقه رجوی، مقاومت ایران و دیگر نامها شناخته میشود نه تنها بدنبال ساقط کردن حکومت ایران با روش خشونت و ترور است که بعد از خریدن و به فساد کشاندن تعدادی از سیاستمداران و نمایندگان پارلمان کشور آلبانی و شروع فازعضو گیری از میان جوانان آلبانی برای استفاده در ترور و خشونت در خاورمیانه، اکنون قدرت خود را در مقابله با مطبوعات کشورمان به نمایش میگذارد.

آن سینگلتون، خدابنده، فعال حقوق بشر انگلیسی که خودش قبلا عضو این فرقه مخرب بوده در روزهای هشتم و نهم نوامبر از آلبانی بازدید کرد. وی در خلال اقامتش در تیرانا ملاقاتهایی با مقامات و همچنین سازمانهای ذینفع در کشور داشت. برخی از مطبوعات کشور نیز در این روزها مصاحبه هایی با وی انجام دادند. وی در این مصاحبه ها با اتکاء به تجربه و تخصصش در مورد خشونت زدایی و روشهای تربیتی در بازپروری تروریستها و اعضای فرقه ها مطالبی را عنوان نمود. خانم سینگلتون در میان مصاحبه های مطبوعاتی از جمله مصاحبه هایی با کانالهای اور انیوز (Ora News) و تم آ تی وی (TemA TV) داشت. وی بعنوان یک عضو سابق مجاهدین و کسی که این سازمان تروریستی را ترک کرده است و اکنون در برنامه های بازپروری تروریستها در انگلستان فعال است در این مصاحبه ها توانست به خوبی نشان دهد که کسانی که در این گروه ها و از جمله گروه مجاهدین خلق گرفتار میشوند به راحتی نمیتوانند خود را نجات دهند و نیاز به کمک دارند و چنانچه جایی برای رفتن داشته باشند در فرصت هایی که بتوانند فرار می کنند. وی در خلال مصاحبه ها به تشریح نقض حقوق بشر و وضعیت داخلی مجاهدین خلق پرداخته و به علل فرار اعضا اسیر در فرقه نیز اشاره نمود.

اور انیوز (Ora News) و تم آ تی وی (TemA TV) بعد از مصاحبه با خانم سیگلتون مورد هجوم و فشار بسیار بالایی قرار گرفتند و اول مجاهدین خواستار پاسخگویی شدند ولی بعدا حاضر به مصاحبه نشدند. یکی از گزارشات تهیه شده با وجود اعلام قبلی تحت فشار مافیای آلبانی اساسا پخش نشد. مجاهدین خلق نه تنها حاضر به ضبط پاسخ توسط خبرنگاری که مراجعه کرده بودند نشدند که با رفتن (همراه با سران مافیای آلبانی و نفرات پشت پرده مافیا در دولت آلبانی) به پیش سر دبیر شبکه و “قانع” کردن “صاحب شبکه” توانستند با همین تهدیدات و تهمیدات مافیایی جلوی پخش بقیه مصاحبه را بگیرند.

شبکه اور انیوز (Ora News) اما جرات به خرج داد و به پخش مصاحبه در روز دوازدهم نوامبر ۲۰۱۷ اقدام کرد. ولی امروز بعد از دو روز که از زمان پخش آن میگذرد این شبکه توسط همین ائتلاف تروریستی مافیایی مجبور شده است تا متن و ویدئوی آن گزارش و مصاحبه خود با آن سینگلتون را از صفحه سایت خود و همچنین یوتیوب و شبکه های اجتماعی حذف کند. (لازم به ذکر است که این فیلم در طی دو روز گذشته در فیسبوک بالاتر از پانزده هزار و در یوتیوب بالاتر از چهار هزار بازدید داشتند که ائتلاف تروریسی مافیایی را بشدت از آگاه شدن مردم آلبانی مضطرب کرده بود)

بنظر میرسد فعالیت های مخرب سازمان تروریستی و مافیایی مجاهدین خلق ایران در کشور ما آلبانی اکنون به حیطه گسترده تری وارد شده است. آنها نه تنها سیاستمداران کشور را به فساد می کشند که اکنون کنترل مطبوعات کشور با تهدید و خشونت را هم بعهده گرفته اند. تاکید میشود که آنچه در اینجا معکس میشود “تئوری توطئه” نیست بلکه امروز با این گونه دلایل و شواهد این مسئله بعنوان یک”واقعیت” ثابت شده است.

در زیر لینکهایی که مصاحبه های شبکه های تلویزیونی فوق با خانم آن سینگلتون بوده و اکنون تحت شانتاژ و فشار مافیایی تروریستی حذف شده اند را ملاحظه میفرمایید.

The news edition of Ora News where interviews were conducted:

http://www.oranews.tv/emisionet/edicioni-i-lajmeve/arrestimi-i-gjyqtarit-te-henen-para-gjykates-sekseri-qe-mori-20-mije-euro

News Page where the news was deleted:

http://www.oranews.tv/article/ekskluzive-pr-ora-news-anne-Singleton-muxhahedinet-po-rekrutojne-te-rinjte-shqiptare#.WgipuWBtZ84.facebook

Link to Youtube where news is deleted:

https://www.youtube.com/watch?v=w3Tu_JltAx8&feature=youtu.be

Here is the original interview in Ora News that was published by Gazeta Impakt:

Ekskluzive për Ora News, Anne Singelton: Muxhahedinët po rekrutojnë të rinjtë shqiptarë

گزتا ایمپکت، تیرانا، آلبانی – ایران اینترلینک

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط