13.3 C
Paris
Thursday, April 25, 2024

آیا «بیژن تهرانی» عضو کشته شده مجاهدین در کمپ لیبرتی، یک جنایتکار بود؟

اخیرا در یکی از صفحات ساکنان فیس بوک به مطلبی افشاگرانه راجع به یکی از کشته شدگان اخیر گروه رجوی در کمپ لیبرتی برخوردم.این مطلب درباره «محمد جواد صالحی تهرانی » نوشته شده است.در واقع بخشی از خاطرات شخصی بنظر می آید.«سیروس محسن»، فردی که مطلب را در صفحه شخصی اش نوشته است، یکی از کشته شدگان اخیر سازمان رجوی در کمپ لیبرتی را بعنوان یک جنایتکار معرفی میکند.مطلب تامل برانگیز است.صحت آن را دیگران و بطور مشخص جداشدگانی که در آن صحنه ها حضور داشتند باید مشخص کنند.

سیروس محسن
سیروس محسن

آیا فرد کشته یک جنایتکار بوده است؟
مطلب را عینان نقل می کنم؛
شلیک خمپاره بسمت مقر ترانزیت لیبرتی در عراق گره از مشکلات عدیده و کلاف سر در گم رجوی می گشاید و رجوی را به اهداف جنایتکارانه اش می رساند .
همه جداشدگان نیک می دانند که رجوی هیچ هدفی جز به کشتن دادن تک تک افراد سازمان در لیبرتی ندارد .و به این ترتیب پرونده سراسر جنایت مجاهدین در عراق به همراه اعضایشان دفن شود و به گوش مردم ایران و جهانیان نرسد که در این سالیان چه بر اعضا و افراد مجاهدین در عراق گذشت و چه جنایتها و خیانتها در حق مردم و مبارزات ضد حکومتی روا شد .
رجوی در میان کادرها تعداد زیادی آدمکش و جنایتکار دارد که دستگیری و محاکمه آنها پرده از هزاران موضوع بر خواهد انداخت. از نظر رجوی تنها راه، تخاصم و نفله شدن این اعضا در عراق و قبل از دستگیری و افشای جنایات است .

یکی از این افراد بیژن تهرانی (محمد جواد صالحی تهرانی ) است که از عوامل اجرایی و از مسئولین روابط با اطلاعات و امنیت عراق بود.
وی عضو اطلاعات عراق بوده که کارت شناسایی و مدارک لازمه را داشت و همه جا خود را از افسران و مسولین اطلاعات عراقی معرفی می کرد.
وی شخصا مردم و حتی سرازان عراقی را نیز مورد ضرب و شتم قرار داده بود و پس از جنگ کویت نیز بسیاری را شخصا اعدام کرده بود.
در شهر سلیمان بک و بعدها در بصره من خود شاهد آن بودم و این چنین اشخاصی با خمپاره پرانی فقط مدارک سوخته محسوب می شوند و با قتل آنها همانگونه که رجوی می خواهد صورت مسئله پاک می شود .
در شهر سلیمان بک در روز 20 اسفند، فقط در عرض چند دقیقه 32 نفر از جوانان ترکمن و چند جوان کرد در پشت مدرسه توسط بیژن و درجه دار عراقی تیرباران شدند.
بیژن با شلیک کلت به سمت زنان معترض به اعدام، آنها را از صحنه جنایت دور کرد. چند تن از کادرهای مجاهدین شاهد این جنایت بودند و دهها موضوع دیگر از جنایات بیزن تهرانی و همکارانش موجود است.

به نقل از فیس بوک سیروس محسن

https://www.facebook.com/sirus.mohsen

١٧ ژانویه ٢٠١٤
نیما

 

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط